Enchanted Portals
"Acemi sihirbazlar Penny ve Bobby, iş birliğine dayalı 2B platform oyunu Enchanted Portals'a yepyeni içerikler, yeni modlar ve oyun deneyimi iyileştirmeleri içeren büyük bir güncelleme eşliğinde geri dönüyor. Amaç: Tüm oyunculara daha akıcı, daha sürükleyici ve daha zorlu bir deneyim sunmak. Bu güncelleme, deneyimli maceracıları iki yeni modla tanıştırıyor: Yepyeni elebaşılar sunan Kitap Modu ve dur durak bilmeyen aksiyon eşliğinde en zorlu mücadelelere yönelik Elebaşı Özel Modu. Zorluğuyla ünlü Çılgın Modda ise daha adil ama bir o kadar da heyecanlı bir deneyim sunmak üzere dengeleme çalışmaları yapıldı. Üstelik bu modda artık ilerlemeni de kaydedebileceksin. Bunlara ek olarak, İş Birliğine Dayalı 2 Oyunculu Moddaki sağlık değerleri, tutarlılık amacıyla tek oyunculu modla uyumlu hâle getirildi. Daha kısa Platform Seviyeleri ve genel olarak daha akıcı ilerleme süreçleriyle oynanış temposu da iyileştirildi." Gör dig redo för ett äventyr olikt alla andra då nybörjarmagikerna Bobby och Penny finner sig själva fast mellan dimensioner. Medan de reser genom en mängd förtollade världar är det upp till dig att hjälpa dem att kämpa sig tillbaka till sin egen dimension och göra anspråk på den magiska boken. Med slående musik, charmig gammaldags konst och nonstop-komedi är Enchanted Portals ett co-op 2D-plattformsspel som kommer att hålla dig i gång. Vare sig du spelar själv eller med en vän slutar magin aldrig att flöda och handlingen är snabb och nyckfull. Gör Bobby och Penny sällskap på deras jakt och se var äventyret tar dig! * CO-OP- och SOLO-lägen. * En samling utmanande PLATTFORMSFASER som utspelar sig i en mängd olika världar i olika dimensioner. * Spännande BOSS-KAMPER: var och en med färgglada unika miljöer och flera olika faser att ta dig igenom. * En kraftfull arsenal av FÖRTROLLNINGAR och DRAG: eld, is och vind finns att använda från början, ett praktiskt dubbelhopp för extra luftkontroll, en magisk bubbla som blockerar alla attacker och möjligheten att flyg med din kvast och simma under vattnet. * Spelare kan påverkas av olika STATUSEFFEKTER: hoppbegränsning, oförmåga att attackera ... som alla innebär en extra utmaning och sätter extra krydda på spelet.