Ena'nın Kıyafetleri: Üçlü Amigo Paketi (Mavi/Turuncu/Pembe)
Şunları içerir: ● Ena'nın Kıyafetleri: Üçlü Amigo Paketi (Mavi/Turuncu/Pembe) Bu içerik kozmetik amaçlıdır ve herhangi bir durum avantajı sağlamaz. Not: Satın aldıktan sonra eklenti içeriğini almak için oyunu yeniden başlat. Oyunda belirli bir yere kadar ilerlendikten sonra kıyafetler, Evindeki sandıktan değiştirilebilir.