EMOTIONLESS : The Last Ticket
EMOTIONLESS: The Last Ticket, anıların ve gerçekliğin parçalandığı, birinci şahıs bir psikolojik korku yolculuğudur. James Anderson olarak oynadığın oyunda, babanın inşa edip içinde kayıplara karıştığı lunaparkın çürüyen kalıntılarına geri dönüyorsun. Sürreal Keşif: Liminal mekân ve kozmik korku temalı bir dünyada gezin. Bu parkta mimari, zihnin kadar dengesiz. Saf Psikolojik Korku: Atmosferin ve keşfin yönettiği ürpertici bir anlatıyı deneyimle. Savaş yok. Dikkat dağıtıcı şeyler yok. Sadece sonraki dönemeçte seni nelerin beklediğini düşünürken içinde büyüyen o dehşet var. Gerçekliği Çarpıtan Kâbuslar: Haritana güvenme. Yollar bükülüyor, koridorlar değişiyor ve holler var olmaması gereken yerlere açılıyor. Yolunu kaybet, yolunu bul ve tekrar kaybet. Oyuncaklar Hâlâ Çalışıyor: Kaybolan adam tarafından tasarlanmış eşsiz oyuncaklara bin. Bu oyuncuklar, parka yönelik benzersiz bir perspektif sunuyor... Tabii oturduğun yerde kalacak kadar cesursan. Atmosferik bulmacalar: Dokunsal, çevre odaklı bulmacalar aracılığıyla parkın çürüyen makineleriyle etkileşime geç. Ağır demir manivelalardan paslanmış vanalara kadar her etkileşim, dünyanın içine işlenmiş durumdadır ve heyecanı bozmadan yolculuğunu destekler. Gördüğün bazı şeyler gerçek değil. Tanıştığın bazı insanlar hayatta değil. Ve bazı şeyler kesinlikle bu dünyaya ait değil.