Emoji Battlefield - Origins
Emoji Battlefield - Origins, emojilerin sadece zararsız yüzler değil, aynı zamanda ölümcül düşmanlar olduğu kaotik, rogue benzeri bir birinci şahıs nişancı oyununa sizi atıyor. Her turda, deneyiminizi benzersiz değiştiricilerle kişiselleştirerek başlayın: zorluğu artırın, her emojinin gülünç bir şapka takmasını sağlayın veya komik bir kaos için zıplama modunu açın. Ardından, her biri kendine özgü tehlikeler ve etkileşimli tuzaklarla dolu, Zıplayan Şato'dan Şeker Dünyası'na ve hatta uzaya kadar uzanan, kilidini açtığınız arenayı seçin. Sadece bir tabancayla, hücum eden, atılan, uçan, ateş eden, kalkan oluşturan, patlayan ve sizi sayıca çokluğuyla alt eden emoji dalgalarıyla karşılaşacaksınız. Onları öldürün, parlayan deneyim küreleri toplayın ve güçlü yükseltmeler arasından seçim yapmak için seviye atlayın. Hasarınızı, hızınızı veya yeniden yükleme sürenizi iyileştirecek misiniz? Daha güçlü silahların kilidini açacak mısınız? Yoksa sürüleri anında yok etmek için patlayıcı bir kaos mu yaratacaksınız? Her karar, hayatta kalma turunuzu şekillendirir. Arena zıplayan, patlayan ve mermi saçan emojilerle doldukça, oyun, patlayıcı şekerler veya hasarlı bölgeler gibi harita tehlikelerinden daha uzun süre hayatta kalmak için yararlanırken, kaçma, nişan alma ve cephanenizi yönetme konusunda çılgın bir dansa dönüşüyor. Ne kadar ilerlerseniz, o kadar çılgınlaşıyor - ta ki sonunda bunalana kadar. Ancak her koşu, bir sonraki saldırınız için ilerleme, yeni arenalar ve daha fazla kaos kazandırıyor. Emoji kıyametinden sağ çıkmak için gerekenlere sahip misiniz?