Elite Soldier Skin Pack
Bak az önce ne buldum! Son model askeri ekipman seti! Arkadaşların bunun için neler vermez… Ama saldırı tüfeği olan SENSİN! Bu DLC şunları içerir: -başlık (askeri kask ve maske). -silah (saldırı tüfeği). -evcil hayvan (erkek arı). Bu eşyalar karakterin için farklı bonuslar sağlar. Silahlar yükseltilebilir. DLC eşyaları Kovac'ın deposunda yer alan özel sandığında mevcut olacak.