Elite Paketi
Bu beş adet rastgele özelleştirme kartıyla amblem, silah kaplaması ve karakter koleksiyonunuzu geliştirin. Bir adet Ender veya daha iyi nesne içerir, efsanevi kart çıkma olasılığı arttırılmıştır. Şimdi 2. seri içeriğiyle!