Elevate S2 Destekçisi Paketi
Elevate ve Gears eSports'u Sezon 2 Lancer, Gnasher ve Snub kaplamaları içeren bu özel Elevate Takım Paketi ile destekleyin. Satılan her paketten elde edilen gelirin bir kısmı Elevate ve Gears eSports'un desteklenmesinde kullanılacaktır.