Electronic Supersonic Cybertronic Rocco - Awesomenauts Assemble! Kostümü
Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Rocco için bir kostümü açacaktır. Henüz bu karakteri açmadıysanız, bu kostümü satın aldığınızda karakter otomatik olarak açılacaktır. Electronic Supersonic Cybertronic Rocco kostümü, özel bir karakter müziği, seriye bağlama müziği, özel seslendirme ve karakter ile özel oyun-içi ses efektleri içerir.