ELDEN RING Tarnished Pack
ELDEN RING Tarnished Pack; 2 yeni başlangıç sınıfı, yeni zırh ve hem temel oyunda hem de Shadow of the Erdtree Genişletmesi'nde kullanılabilecek yeni Torrent görünüm kişiselleştirme özelliğini içeren ilave içerikler sunar.