ELDEN RING Shadow of the Erdtree Bonus Gesture
Bu, Shadow of the Erdtree içeriği için oyun içinde kullanılabilecek bir Harekettir. *Oyuncu aynı zamanda bunu genişletmenin ilerleyen kısımlarında da elde edebilir.