El Coco
EL COCO sizi rüyalar, kırık anılar ve yaşayan kâbuslarla dolu bir dünyaya sürükleyen 3 boyutlu bir aksiyon roguelike oyunudur. Tehlikeli olduğu kadar tuhaf bir yer olan Belirsiz'e inin ve kaybettiklerinizi geri almak için savaşın - tabii rehberinize güvenebilirseniz. KÂBUSLARINIZLA YÜZLEŞİN Anılarınız olmadan, imkânsız bir âlemde kapana kısılmış bir şekilde uyanıyorsunuz. Garip bir ev sahibi: El Coco, cevaplar vaat eden rahatsız edici bir figür... ama sadece Çukura inmeye ve kendi zihninizden doğan dehşetlerle yüzleşmeye cesaret ederseniz. Hızlı ve akıcı savaşta her hamleniz önemli. Acımasız düşmanlar her taraftan saldırırken gerçek zamanlı olarak kaç, saldır ve uyum sağla. ÇUKURA İNİN Her kaçış denemesi benzersizdir. Becerinizi ve cesaretinizi test edecek farklı seviyelerle yüzleşin. Ordular, karanlık, zaman denemeleri... Delik her inişte değişerek yeni tehditler, engeller ve seçenekler sunuyor. Ne kadar derine inerseniz, gerçeğe o kadar yaklaşırsınız... ve daha tehlikeli hale gelir. UNUTULMUŞ GÜÇLERİ KULLANIN Çeşitli silahlar kullanın, PowerUp'ların kilidini açın ve oyun tarzınızı değiştiren benzersiz efektlere sahip gizemli ıvır zıvırları ve kalıntıları keşfedin. Efsanevi yaratıkların gücünü özümseyin ve güçlerini kendi yararınıza kullanın. Yetenekleri ve bonusları birleştirerek hayatta kalmak ya da delirmek için kendi yolunuzu çizin. HER INIŞ SENI DEĞIŞTIRIR Her koşuda geçmişinizden parçalar, yeni güç kombinasyonları ve derinlere gömülmüş gizli sırları ortaya çıkaracaksınız. Yaptığınız seçimler yolculuğunuzu ve kaderinizi şekillendirecek. En çok korktuğunuz şeye dönüşmeden önce kim olduğunuzu hatırlayabilir misiniz? EFSANEVİ MÜTTEFİKLER VE KABUS PATRONLARI Efsaneler her zaman sizin tarafınızda olmasa da yanınızda yürür. Ratoncito Pérez, El Martinico veya La Xana gibi yaratıklar derinliklere inişinizde size yardım edebilir. Ancak dikkatli olun: Çukurun sapkın bekçileri Meigalar, bedeninizi ve zihninizi paramparça etmek için hiçbir şeyden vazgeçmeyecektir.