EchoBlade
Sesin tek rehber olduğu bu bulmaca ve savaş türündeki zindan gezgininde maceraya atıl! Kör durumda ve labirent gibi bir zindan kulesinde hapsolmuşken, çıkardığın her ses özgürlüğe giden yolu aydınlatıyor! EchoBlade'de tehlike, tuzak kapılarından ve zehirli dumanlarla dolu odalardan, haçlı şövalyelerinin devriye gezdiği salonlara ve daha fazlasına kadar her karanlık köşede seni bulur! Birinci şahıs bakış açısında keşfe çık ve etrafındaki duvarları, zemini ve düşmanları ortaya çıkaran yankı desenlerine kulak kesil. Her ayak sesi, her zırh çınlaması ya da kılıç sallanması, yolunu bir yankı dalgasıyla aydınlatır. Tuzakları tetikleyen basınç plakalarından kaçınmaya dikkat et. Her seviye beraberinde yeni mekanikler, keşfedilecek sırlar ve çözülecek bulmacalar getirir. Farklı tehdit türlerine ve çevresel özelliklere renkler atayarak macera deneyimini özelleştir. Kadere meydan okumak ve kaçmak için aklını ve elindeki her kaynağı kullan!