Easy Red 2: Normandy
Easy Red 2: Normandiya, temel oyuna etkileyici miktarda yeni içerik getiren bir genişleme paketidir. Öne çıkan özellikler arasında Omaha, Utah, Pointe du Hoc, Sword, Juno ve Gold gibi tüm ikonik plajlarla tamamlanan Normandiya seferinin eklenmesi yer alıyor. Buna ek olarak, oyuncular Caen, Carentan ve Saint Lo gibi geniş şehirleriyle Normandiya iç bölgesini ve sayısız saat boyunca ilgi çekici bir oyun vaat eden geniş bir çevre kampanya alanını keşfetmeyi bekleyebilirler. Oyun deneyimini daha da zenginleştirmek için Easy Red 2: Normandy, her biri kendine özgü zorlukları ve hedefleri olan 20 yeni görev sunuyor. Ayrıca, Harita ve Görev Düzenleyicide seferberlikten 100'den fazla yeni sahne, bina ve sığınak bulmayı bekleyebilirsiniz; bunların çoğu yıkılabilirlik özellikleriyle birlikte gelir ve savaşlarınızı daha da gerçekçi hale getirir. Genişleme paketi ayrıca oyuna LCA'lar, Sherman DD, Alman kıyı topları, Sturm panzer 43, Jagdpanzer IV, Hetzer, Marder I, Sdkfz250, Schwimmwagen, M4A2E8 Sherman, Churchill MK VII, Comet, Valentine, M10 Achilles, Bren Carrier, WC51 Dodge ve diğer tank ve sivil araçlar gibi etkileyici bir yeni araç listesi ekliyor. Ayrıca Easy Red 2: Normandiya, oyuncuların Pointe du Hoc'un zorlu kayalıklarına kolaylıkla tırmanmalarını sağlayan fırlatılabilir kancalar gibi bir dizi yeni özellik içeriyor. Oyun ayrıca ABD Hava İndirme ve ABD Ranger üniformaları da dahil olmak üzere yeni üniformalar sunarak oyuncuların kendilerini Normandiya harekatına daha fazla kaptırmalarını sağlıyor. DLC, gelecekte yeni silahlar, araçlar, üniformalar ve görevler gibi ek içerikler getirebilecek güncellemelere ve iyileştirmelere tabi olacak. Yani, oyuna daha heyecan verici eklemeler için hazırlıklı olun!