Easy Delivery Co.
Easy Delivery Co., kesinlikle sırları olmayan, dinlendirici bir sürüş oyunu. Bir zamanlar capcanlı olan ancak şimdi kötü hava koşullarıyla boğuşan bir dağ kasabasında teslimat şoförü olarak işe alındınız. Asgari ücretin çok daha altında kazanırken teslimatları yapın ve kasabanın hiç de gizemli olmayan sakinlerinin hikayesini öğrenin.