DYNASTY WARRIORS 9
Serinin en son bölümü DYNASTY WARRIORS 9 ile yepyeni bir açık dünya ortamında, bine karşı bir heyecanını yaşa! Eski Çin, tek, muazzam bir açık-dünya haritasında tasvir edilmiştir. Ayrıca, serilerin sezgisel kontrollerini muhafaza ederek, sürekli değişen bir savaş alanında daha önce olmadığı gibi "bine karşı bir" heyecanını yaşayabileceğin yeni bir Musou Aksiyon sistemi de ekledik. Buna ek olarak, son DYNASTY WARRIORS başlığımızla, seçme subay karakterlerimizin büyüleyici yaşamları, tarihin gelgitlerine tam olarak karışmış hissetmene izin verecek geniş ‘’Romance of the Three Kingdoms" dünyasında yer almaktadır! Aşağıdaki özellikler deneme sürümünde mevcuttur: ・90 karakterden oluşan oyunculardan seçtiğiniz 3 karakterle "Story Mode" bölümlerini oynayın. ・Her gün değişen, ücretsiz olarak kilidi açılan karakterlerle "Online 2-Player" oynayın. Not: Karakterlerin açılması için, satın alınabilir "Officer tickets" ile bu karakterleri her oyun modunda kullanabilirsiniz. Not: Deneme sürümü verileri, oyunun satış sürümü ile kullanılmak üzere içeri aktarılabilir.