Dying Light - White Death Bundle (Beyaz Ölüm Paketi)
Beyaz Ölüm haline bürün ve düşmanlarını korkudan iliklerine kadar titret. Winterstorm, Piercing Frost ve Biting Blizzard silahlarınla terör estir, Ghastly Skull arabanın ışıklarıyla herkese korku sal. Beyaz Ölüm Paketinde yeni bir kıyafet ve bir araba görünümü ile bir bıçak, bir pala ve bir tüfeğin tasarımları bulunuyor. Not: Bu içeriği oynamak için Dying Light: The Following genişletme paketi gereklidir.