Dying Light - Vintage Gunslinger Bundle (Klasik Silahşör Paketi)
Eskilerin adalet düzeni gibisi var mı? Kasabanın şerifi olarak Oathbreaker, Onyx Thunderbolt ve Deputy silahlarını kuşan, Golden Bull arabanla devriyeye çık, suçlularla savaş! Klasik Silahşör Paketinde yeni bir kıyafet ve bir araba görünümü ile bir pompalı, bir revolver ve bir bıçağın tasarımları bulunuyor. Not: Bu içeriği oynamak için Dying Light: The Following genişletme paketi gereklidir.