Dying Light: The Beast Deluxe Edition
Dying Light: The Beast deneyimini Deluxe Edition ile bambaşka bir seviyeye çıkar. Resmî müzik albümünün, masaüstü resimlerinin ve Castor Woods Hazırlıkçı Paketi'nin yanı sıra keşfetmeye değer konumları gösteren detaylı bir turist haritası elde edeceksin.