Dying Light: The Beast - Castor Woods Tourist Map
Güvenli bir bölgede bulunmuş bu harita, daha önce bir başkası tarafından kullanılmışa benziyor. Üzeri karalamalar, notlar ve keşfedilmeye değer işaretlenmiş konumlarla dolu. Bunun bir benzerini bulman imkânsız, o yüzden sürekli yanında taşı.