Dying Light: The Beast - Castor Woods Prepper Bundle
Kendini dünyanın sonu için hazırlamıştın ama peki ya zombiler? Bu pek de karşılaşmayı beklemediğin bir sürprizdi. Yine de bütün bu hazırlıklarının boşa gitmesine izin veremezsin.