Dying Light: The Beast - Action Hero Essentials
Dying Light: The Beast deneyimini güçlendirerek filmlere layık bir Action Hero ol ve insanlığın geleceği için savaşırken en etkili hayatta kalma ekipmanlarından faydalan. İsabetli Yırtıcı tüfeği ve meşhur Ağır Katil 47 süsü sayesinde devam eden mücadelen bir güç gösterisine dönüşecek. En büyük film kahramanlarından ilham alan ikonik ve bir o kadar da sağlam Ağır Adam kıyafeti de cabası. Çok önemli tek kullanımlık eşyalarınla birlikte tüm meydan okumalara cesur ve yaraşır bir biçimde kafa tutarken tarzını konuşturmayı da unutmayacaksın.