Dying Light – Shu Warrior Bundle
Shu Savaşçısı (Fare Savaşçı) olarak zombilerin kökünü kazı. 2020 Çin Yeni Yılı'nı (Fare Yılı) kutlamak için hazırladığımız bu paket, zombilerin seni yakalama olasılığını azaltan müthiş bir kıyafetin yanı sıra yeni bir arazi aracı boyası (Metal Fare) ve üç yeni silah şeması içeriyor. Ani Rüzgâr, The Following genişletmesine sahip olmasan dahi üretebileceğin çok güçlü bir arbalet. Atlayan Kaplan Dao (kılıç) ve Ejder Ji (sırıklı silah), art arda başarılı saldırılar yaptığında canlanan kadim bir gücü içinde barındırıyor. Ayrıca, Ejder Ji'nin kuvvetli saldırısı sayesinde muazzam bir güç uygulayarak düşmanları kesebilirsin. Lütfen unutma, arazi aracı boyasını kullanabilmek için Dying Light: The Following genişletme paketine sahip olmalısın.