Dying Light – Hellraid
Zindana yeni bir silah ulaştı! Hortlamanın İlacı Pompalı primini tamamla ve Hellraid'den alınabilen tek ateşli silah Ölümgetiren'le tapınakta yepyeni şekillerde ortalığı birbirine kat! Yeniden tasarlanmış cephaneliğin keyfini çıkar! Artık cephanelik, tüm Hellraid silahlarını ve eşyalarını depolayacak! Baskın Modu'nda yeni tek kullanımlık Kristalleri keşfet! Her biri sana eşsiz ve kuvvetli güçlendirmeler sağlar ama unutma... Gücün her zaman bir bedeli vardır. Bu takasa var mısın? Hellraid'den asa ve Şok Emici satın al, Harran'a taşı! Bu işin altından kalkabileceksen yüzeye büyü getirme zamanı. Primleri tamamlayarak on üç yeni Hellraid silah şemasını kap! Bu silahları Hellraid sandığında bulunan silah kalıntılarıyla üreteceksin. Hellraid modunu iyileştirilmiş denge ve daha akıcı oynanışla deneyimle! Artık zindan karşılaşmaları daha da tatmin edici!