Dying Light 2 Stay Human: The Walking Dead Bundle
İkonik The Walking Dead serisinin 20. yıl dönümünü bu özel paketle kutlayalım! Becerikli lider Rick Grimes'ın ruhunu benimse, veya piyasadaki en ikonik silahlardan birini kap. Ha bir de unutmadan, çok bariz ama yine de hatırlatalım: "Eğer ölüyse, öldür!". Paket şunları içerir: Lucille + Şeması — Bu sopa kesinlikle ölümcül, ve birkaç Marazlı kafatası kırmaya hazır. Michonne'un Katanası + Şeması — Kılıç yeteneklerini ortaya çıkarıp bu katanayı ve beraberinde gelen ölümcül becerileri kuşan. Negan'ın Bıçağı + Şeması — Yalnızca Lucille bakmıyorken kullan. The Walking Dead Paraşütü — Sokaklar yaşayan ölülere aitse, onların üzerinde olmak daha iyi. Rick Grimes Kıyafeti — Kanunlara bağlı her vatandaşın bu üniformaya saygı duyması gerekir. Yaşayan ölülerin bile.