Dying Light 2 Stay Human: The Aristocrat Pack
Aristocrat paketi içeriği: - Kıyafet: Aristocrat Zırh — Muhafız kıyafetlerinin en zarifi. - Silah: Aristocrat — Döktüğü kanın mavi olmaması ilginç.