Dying Light 2: Stay Human - Scarred Survivors
Bundle paketini al ve en güçlü olanın ayakta kalması ilkesinin gerçekten ne anlama geldiğini herkese göster. Yeni Rahim Bundle'ını al ve Gece Koşucularına bu işin nasıl yapıldığını göster. Sinsi bir koşucu olarak Villedor sokaklarında eşya ara veya özel Marazlı varyantı kıyafetinin cansız görünümüne bürün. İhtiyaç halinde Kazma ile ateşli hasar ver ve karanlıkta parlayan yeni paraşüt ile göklere açıl. Yeni Nightrunner Bundle'ı satın al. Gündüz vakti afetzedelere yardım ediyor veya gecenin tehlikeleriyle yüzleşiyor oluşun fark etmez, düşmanlarını dövüşte sakat bırakarak gözlerinin yaşına bakma. Dünyanın sonu tekrar gelmeden önce Post-Apo Bundle'ı satın al! Çöküşün üzerinden 15 yıl geçti, ama bu seni hiç mi hiç durdurmuyor! Kaynak yağmalarken veya zalim dünyevi teklifler gibi şaşırtıcı tehlikelerle mücadele ederken afetzede ruhunu kaybetmediğinden emin ol.