Dying Light 2: Stay Human - Rais Bundle
Kendi kurallarına göre yaşamanın ve şehrin en korkulan insanı olmanın zamanın geldi. Tüm afetzedelerin kalplerine korku salan diktatör Ağa’nın yerine geç, güç ve zenginliğe olan açlığını yatıştır. Ağa’nın Kıyafeti’ni kuşan, Kurt Pençesi palası ile düşmanlarını (insanları da, marazlıları da) kesmenin zevkini çıkar ve Ağa’nın Paraşütü’nü kullanarak gerçek bir hükümdar gibi herkese yukarıdan bak. Paket içeriği: Ağa Kıyafeti — Eski merhametsiz düşmanın gibi giyin. Kurt Pençesi — Düşmanlarına karşı zalim ol ve bu keskin pala ile onları dilediğin gibi kes. Ağa’nın Paraşütü — Göklerde süzülerek adalet yağdır.