Dying Light 2: Stay Human - Nutcracker Bundle
Bu kez saldırıya gelen Fare Kral’ın orduları değil, açlıklarını yatıştırmak isteyen marazlılar. İşler çığırından çıkıyor ve Şehir'de cesur bir askerin harekete geçmesine ihtiyaç var. Marazlılara karşı düzenlenen taarruza başarıyla liderlik edebilecek tek kişi Fındıkkıran. Saatler gece yarısını gösterirken hayat bul ve Fındıkkıran’ın efsunlu ahşap zırhı ile öfke balesine başla. Bu zırhla gelen saldırılara karşı dururken, Fındıkkıran’ın yaldızlı Süvari Kılıcı ile üzerine gelen canavarları savuştur. Aşağıdaki herkesi ufacık sevimli varlıklar gibi gösteren Fındıkkıran Paraşüt’ü kullan ve herkese yukarıdan bak. Cesaretinle ve yiğitliğinle hikâye kitaplarında anlatılmayı hak eden bir macera yaşa. Paket içeriği: Fındıkkıran — Parmaklarını ve belki yanında birkaç da kafatasını kütlet. Her türlü ortamda şık duran gösterişli bir kıyafet. Fındıkkıran’ın Süvari Kılıcı — Bu zarif kılıç daha yüksek dayanıklılığa ve özel bir etkiye sahip: Düşmanlarının kafa ve uzuvlarını kesme olasılığını artırır. Fındıkkıran Paraşüt — Eşsiz bir paraşüt görünümü. Gece göklerde kayan bir yıldız gibi süzül.