Dying Light 2 Stay Human: Hakon Bundle
Yepyeni Hakon paketi ile hayatta kalmaya kararlı, acımasız bir eski gece koşucusuna dönüş. Şehrin tehlikeli geceleri için cazibe, zeka ve gerekli aletlerle kendini silahlandır. Hakon'un kendine özgü tarzını (ve çekiciliğini) konuştur, ardından alametifarikası yayı ile Marazlı kafalarını patlat. Ve gerçekten ateşli bir nişancı olmak istiyorsan yakıcı kısa oklar kullan, böylece işler gerçekten kızışmaya başlar. Sıcağa dayanamazsan (veya karşına eski sevgilin çıkarsa) endişelenme, Hakon'un paraşütü hızlı bir şekilde kaçabilmeni sağlayacaktır! Paket şunları içerir: Hakon'un Görünüşü — Hayatta kalmak için ne gerekiyorsa yap ve yaparken de güzel görün. Hakon'un Arbaleti — Sakin bir şekilde nişan al ve düşmanların dizlerine ok sapla... ya da kafalarına. Standart Kısa Ok & Yakıcı Kısa Ok — Bu özel oklarla düzgün bir şekilde yangın çıkar. Sadece yeniden doldurmayı unutma. Hakon'un Paraşütü — Bu paraşüt ile Marazlı sürüsünden de kötüye giden bir romantik maceradan da kaçabilirsin.