Dying Light 2 Stay Human: G.R.E. Hazmat Bundle
Bu insanlar virüsü güvende tutmaktan sorumluydular. Neticeyi görüyorsun. Şimdi onların kıyafetlerini sen kuşan, ekipmanlarını sen kullan ve Villedor'daki durumla bizzat ilgilenerek bu işin nasıl yapılacağını onlara göster! DAÖ'ye Villedor'daki durumla nasıl başa çıkılacağını göster! Her ne kadar zor olsa da birilerinin gidip DAÖ'nün ardında bıraktığı bu karışıklığı temizlemesi gerek. Ama bu kişi sen değilsin! DAÖ Koruyucu Paketi'ni kap ve Villedor'da gerçekleşen katliama sen de katkı yap. Ayrıca paket, oyun içi mağazada harcayabileceğin 500 DL Puanıyla beraber geliyor! Salgından önce ve salgının ilk günlerinde bu insanlar laboratuvarlarda ve karantina altındaki binalarda durumla ilgileniyorlardı ancak bir süre sonra her şey tepetaklak oldu. Şimdiyse Şehir'i kalıcı olarak temizleme zamanı! DAÖ Koruyucu Paketi'nin içerdikleri: - DAÖ Koruyucu Kıyafeti — Üzerine ne kadar iç organ sıçrarsa sıçrasın, sen temiz kal! Güven bize: Buna ihtiyacın olacak. - Koruyucu Teçhizat Eşyaları — Her parça sana ekstra zehir direnci veriyor. - Biyotehlike Tazminatı Makineli Tabanca — Bir bölgeyi temizlemenin en hızlı yolu olmasının yanı sıra her bir öldürmeyle, yeniden doldurma yapana kadar hasarın giderek artar! - Kemikkesen Baltası — Ateşli silahlar iyidir hoştur ama bazen mesafeyi kapatıp daha samimi olmak gerekir. Bu güvenilir baltayla düşmanlarının uzuvları çok daha kolay kopacak! Neyse ki koruyucu kıyafet de giyiyorsun. - DAÖ Marka Süsü — DAÖ sürekli olarak Marazlı Kupalarının peşindeydi ve bu süsü her parçalayışında sen de onlardan elde edersin. Kaç tane zombinin ""icabına baktığına"" bağlı olarak. - DAÖ Tırmanma Kancası — Zombi olsun veya olmasın, senden kaçmalarına izin veremezsin. - Tehlike Uyarısı Paraşütü — Bunu havada gören düşmanlar ineceğin bölgeden kaçmaya başlayacak. - 500 DL Puanı — Oyun içi mağazada harcaman için!