Dying Light 2 Stay Human: Dying Laugh Bundle
Bazı palyaçolarda şiddet düşkünlüğü vardır, görünüşe göre bu palyaço da sirk hayatını bir kenara bırakmış ve en dehşet verici fantezilerini gerçekleştirmek için kan peşinde. Şansı yanında, çünkü şehrin her yanında toplanmayı bekleyen canavar kafatasları her daim mevcut. Gülünç ancak tahmin edilemez bu baş belasını yönet, şaka gibi yumruklar at, düşmanların gülmekten ölmeye fırsat bulamadan önce dövülmekten ölsün. Rengarenk ve ürpertici katil palyaço maskesini ve kostümünü kuşan. Talihsiz kurbanlarına en ön sıradan izleyebilecekleri unutulmaz bir gösteri sun. Her saldırıda kahkaha tufanları yaratan Dying Laugh Silahını kullanarak düşmanlarının burnunu kırmızıya boya. Ayrıca sahne değişikliği yapmak için Dying Laugh Paraşütünü kullan, gösteriye mecburen katılan konuklarını gafil avla. İkisi de akıllara kazınacak espriler patlatmak için son derece idealler. Eh, nihayetinde sürekli hayatta kalma savaşı verilen bir dünyada biraz neşelenmek herkese iyi gelir. Paket içeriği: Dying Laugh Silahı — Düşmanların yarılsın (gülmekten). Dying Laugh — Şakaya gelmeyecek korkunç bir kostüm. Dying Laugh Paraşütü — Eşsiz bir paraşüt görünümü. Son gülen kim olacak göreceğiz.