Dustoff Z
Bıçaklarını hazırlayıp silah ve mühimmatlarını yanına al; insanlığı yeniden oluşturma zamanı geldi! Dustoff Z, mümkün olan en zorlu hava koşullarında savaş helikopterlerini kullanmanı gerektiren bir oyun; Bir Zombi Kıyameti. Yanında gelip kurtarma operasyonları, konvoy savunması ve yüksek öneme sahip hedeflerin yok edilmesi gibi çeşitli görevlere katılmaları için savaşçılar kirala. Farklı nişancıları eğitip geliştir, bir grup farklı helikopteri yükseltip bakımını yap. Hepsinin de kendine özgü, eşsiz oynama tarzı var. Ortamla etkileşimde bulunmak için helikopterin vincini kullan. Düşen ikmal malzemelerini al, üs savunma birimlerini yerleştir ve en büyük zombileri analiz için geri getir. Peki bir nakliye konteynerini savaş aracı olarak kullanmaya ne dersin?