Dungeons of Shalnor
Her zindan koşusunda güçlü eserler ve nimetler bulun. Doğru kombinasyonla, bir tanrı gibi bile hissedebilirsiniz. Birçok farklı canavar türü vardır ve her biri bulmaca benzeri desenlerde farklı hareket eder ve davranır. Her öldüğünüzde, altınlarınız ruh dükkanında kalıcı yükseltmeler satın almak için kullanılabilecek hayalet paralara dönüştürülür. Oyun, rastgele karşılaşmalar ve aynı zamanda tanıdık sahneler oluşturmak için yarı prosedürel bir oluşturma yöntemi kullanır.