Dungeonoid 2 Awakening
Nostaljik oyun türlerinin macera dolu bir birleşiminde zafere giden yoldaki blokları kırın! Retro piksel sanatı tarzına sahip tepeden görünümlü bir macera olan Dungeonoid 2 Awakening’de klasik zindan gezgini oyununa blok kırmalı bir dokunuş geliyor! Farklı türlerin bir araya geldiği bu oyunda her biri kendine özgü istatistiklere ve özel yeteneklere sahip 4 rol yapma oyunu sınıfından birini seçecek ve ardından büyülü bir küreyi yol üzerindeki hedeflere yönlendirmek için uçan bir platformu kontrol ederek kötülüğü fethetme görevine çıkacaksınız. Ekranın alt kısmındaki platformu sağa veya sola hareket ettirerek küreyi zıplatın ve oyunda tutun. Kürenin uçup gitmesine izin verirseniz bir kalp kaybedersiniz. Korkmayın, kürenizle duvarları, mezar taşlarını, düşmanları ve daha fazlasını yok ederek platformunuza güçlendiriciler ve düzenleyiciler düşmesine neden olacaksınız; bunlardan bazıları sizi iyileştirecek, bazıları sizi küçültecek, bazıları daha güçlü saldırılar için kürenize güç verecek veya bambaşka etkilere sahip olacak! Maceranızı bitirmeden önce büyük bloklardan oluşan baş düşmanlara karşı etkili büyüler ve saldırılar yapmak için özel saldırınızı hazırlayın!