Dungeon Village
İnşa ettiğin kasabanın küçük mütevazı bir köyden diyarın en ihtiraslı maceracıları için bir çekim merkezine dönüşebileceği destansı RPG dünyasına hoş geldin! Gelişen kasabana uğrayan girişimci savaşçılar, canavarları yenecek ve sana para kazandıracak. Zindanları fethederek ve canavar sürülerini ortadan kaldırarak elde edeceğin ganimetleri mağazanda satabilirsin. Ayrıca köyün gelişirse maceracılar, buraya yuva kurup yerleşmek isteyecektir! Kahraman sakinlerinin becerilerini geliştirmek ve köyünün Popülerliğini artırmak için Savaş Okulları ve Sihir Laboratuvarları gibi eğitim tesisleri kur. Saflarına ne kadar çok kişi katılırsa o kadar büyük canavarları yenebilirsin! Yepyeni "Kazan" özelliği ise simya uzmanlığını test etmene imkan verir. Görevlerden veya mağazalardan elde edilen nesneleri Kazana at ve cephaneliğin için nadir bir parça elde etme şansı yakala. Hiçbir zindan girilemeyecek kadar derin değildir! Köyünü bu çarpıcı RPG hikayesinin en gözde yeri hâline getir!