Dune: Awakening
Dune: Awakening; etkileyici macera ve RPG deneyimi sunan tek ve çok oyunculu Açık Dünyada Hayatta Kalma oyunudur. Evrenin en efsanevi gezegeninde hayatta kalma mücadelesinden destansı bir yükselişe doğru ilerlerken keşif yap, inşa et, üret ve sinematik bir Dune hikayesinin sırlarını açığa çıkar. Ancak şunu aklından çıkarma: Kumsolucanı eninde sonunda gelir. Geniş, açık dünya Dune’u keşfet Derin Çöl'ün kıvrımlı kum tepelerinden gizli Fremen mağaralarına ve Arrakeen'in hareketli sokaklarına kadar hem dinamik hem de etkileyici Arrakis'i keşfet. Şiga teli kancası ile yüksek dağlara tırman ve kendi yaptığın ornitopter ile kumsolucanı dolu çölleri uçarak geç. Yeryüzündeki her şeyi yıkıp geçen devasa kum fırtınalarının yıkıcı gücünden kaç. Gün batımında Arrakis'in güzelliğine tanıklık etmek için kısa bir mola ver. Efsanevi ve sinematik bir Dune hikayesinin sırlarını açığa çıkar Dune: Awakening ile kitapların ve filmlerin içine dalıp bilim kurgu türündeki en inanılmaz dünyalardan birini yakından deneyimleyebilirsin. Atreides veya Harkonnenlara katıl, onların eşsiz hikayelerini keşfederken bir yandan rütbeni yükselt. Dük Leto ve Feyd-Rautha gibi bildiğin karakterlerle buluş, Fremenlerin gizemli bir şekilde ortadan kaybolmalarını araştır ve kendi geçmişin hakkındaki gerçeği keşfet. Akıllara zarar bir sorunun cevabını arayan efsanevi ve sinematik Dune hikayesinin sırlarını açığa çıkar: Paul Atreides hiç doğmamış olsaydı ne olurdu? Dövüş ve hayatta kalma tekniklerinde ustalaş Arrakis, çoğu kişinin geçemediği bir sınavdır. Ancak bu sınavı geçenler uyanır. Arrakis'in eşsiz ikliminde hayatta kalmayı öğren, gölgeleri ara ve düşmanlarının cesetlerinden sıvı çıkararak suya dönüştür. İmparatorluk Okulları'nın öğretilerini inceleyerek güçlü yeteneklere, silahlara ve aletlere ulaş. Askerlerin eşi benzeri olmayan ateş gücünden faydalan, düşmanlarını kontrol etmek için Bene Gesserit sesini kullan, aldatıcı Mentat tuzakları kur veya Kılıçustalarının eşsiz ölüm dansında ustalaş. Kaleni inşa et, kendine ornitopter yap Arrakis'e izini bırak ve kendi harekat üssünü inşa et. Küçük yerleşkelerden karmaşık ve büyük kalelere kadar her şeyi Atreides, Harkonnen veya diğer mevcut mimari tarzlarında parça parça inşa edip seni yansıtacak şekilde dekore et. Üssünü güçlü üretim makineleri ve baharat rafinerileriyle donat ve gücüne güç, servetine servet kat. Çölde hayatta kalmaya yarayan faydalı aletlerden yer aracı ve ornitopter gibi taşıtlara kadar her şeyi kendin üret. Tek veya çok oyunculu deneyim ve ölçeklenebilir zorluk Tamamen tek oyunculu modda tek başına, arkadaşlarınla ortak bir sunucuda çok oyunculu modda veya herkese açık sunucuda yüzlerce oyuncuyla birlikte oyna. Hangi modu seçersen seç, tam oyun ve tüm özellikleri, içerikleri, hikayesi seni bekliyor. Tek oyunculu ve özel çok oyunculu sunucular, zorluk seviyesini ölçeklendirme ve oyun seçeneklerini istediğin gibi ayarlama gibi birçok özelleştirme imkanı sunar.