Duck Souls+
Duck Souls+ depar atmak gibi inanılmaz bir beceriye ve kendi türünü kurtarmak için tüm yumurtaları bulma görevini üstlenmiş küçük bir ördek hakkında hızlı tempolu, aksiyon dolu bir platform oyunudur. Duck Souls+, zayıf ve kırılgan yumurtaları tutmaya çalışırken birçok tuzağın kanatlarınızı vücudunuzdan söküp ayıracağı sevimli ve ölümcül bir fantezi dünyasında geçmektedir. Herkesi kurtarmak ve yapabilirsen bir kahraman olmak için bu renkli ve sinsi ortamda koş, zıpla ve depar at. Özellikler: * Ölümcül tuzaklarla dolu bu el yapımı 100 acımasız bölümü oynayın * Dikenlerin üzerinden zıplayıp, duvarlara tırmanarak ölümden uzak durun * Hardcore zorluk seviyesinde platform becerilerinizi test edin * 20 farklı ölümcül tuzaktan kaçıp kurtulun * 20 farklı şapkayı toplayıp ördeğinizi özelleştirin!