DRIFTCE - Toyota DLC Paketi
Toyota DLC Paketi ile drift konusunda en ikonik ve sevilenler arasında yer alan üç lisanslı Toyota arabasına sahip olacaksın. Efsanevi Toyota Supra MK4, Toyota Chaser JZX100 ve Toyota Supra MK5'i filona ekleyerek drift arabaları koleksiyonunu genişlet. Bu arabalar her türlü modifikasyon için muhteşem bir temel sağlıyor. Arabaları garajına çek ve benzersiz kişiselleştirme özellikleri sayesinde onlara daha fazla güç ver ve onların en iyi şekilde parlamasını sağla. Pistte yağ gibi kaymanın ve yanan lastikleri koklamanın keyfini sür. Aracına bin ve drift yeteneklerini göstererek rakiplerine toz yuttur! Toyota Supra MK4 1992 ile 2003 yılları arasında üretilen Supra, 280 beygir gücü ve 431 Nm üreten 3 litrelik 2JZ motorla birlikte geliyordu ve parçaları uygun şekilde bir araya getirildiğinde inanılmaz bir güce sahipti. Toyota Chaser JZX 100 1996'dan 2001'e kadar üretildi. Tek turboşarja ve 1JZ motora sahip arkadan çekişli harika bir orta boy bir araba. Toyota Supra MK5 70'lerin efsanesi modern şekilde geri döndü. İlk örnekleri 2019 yılında fabrikadan 3 litrelik, 6 silindirli, 340 HP ve 500 Nm üreten B58 motorla çıktı. Önceki model gibi, beşinci nesil Supra da her türlü modifikasyon için mükemmel bir sağlıyor.