Dream Town Island
Bu yaratıcı şehir simülasyonunda yaratıcılığını özgür bırak! Yeni mağazaların ve tesislerin kilidini aç, sakinlerinin aşkı bulmasına veya borsada para kazanmasına yardımcı ol! Issız bir adada yeni bir kasaba kursaydın orada ne inşa ederdin? Restoranlar mı? Marketler mi? Sinemalar mı? Seçimlerini yap ve herkesin taşınmaya can atacağı bir kasaba yarat! Kasabanı daha da geliştirdikçe yeni mağazaların ve tesislerin kilidini açacak ve bu da yeni vatandaşlar çekmene yardımcı olacak. Kasabanın sakinleri tüm hayatlarını orada geçirebilirler; iş bulabilir, evlenebilir ve hatta çocuk sahibi olabilirler. Kaç nesli destekleyebilirsin? Şehirde dolaşmanın tek yolu yürümek değil. Şehir sakinleri arabalar, bisikletler ve hatta UFO'lar kullanarak havalı bir şekilde seyahat edebilirler! Kedi ve köpek gibi popüler hayvanların yanı sıra daha farklı seçenekler de dâhil olmak üzere çok çeşitli evcil hayvanlar da mevcut. Hiç arka bahçende bir fil olmasını istemiş midin? Bu seçeneğe sahipsin. Daha fazla şey inşa etmek için yerin mi yok? Sorun değil! Kıyıda arazi ıslah et ve ardından arazinin yüksekliğini dilediğin gibi ayarla ve zevkine uygun bir bölge oluşturmak için dilediğince tasarla! Hayallerindeki şehri inşa etmeye bugün başla!