Dream Cage
UYKU FELCİNİ DENEYİMLEYİN Uyku felci deneyimlemiş bireylerle yapılan konuşmalara dayanarak, hissettiklerini ve gördüklerini sadık bir şekilde yeniden yaratmak için çalıştık. Bu hikayeleri kendi vizyonumuza dönüştürdük, gerçek deneyimlerden ilham alarak. Beş geceye katlanın, her biri sizi zorlamak için özenle tasarlanmış, benzersiz şekilde hazırlanmış bir varlıkla yüzleşmeyi getiriyor. Unutmayın, her bir geceden sağ çıkmak ve Robert'ın kabuslarının kaynağını ortaya çıkarmak için sessiz kalmalısınız—bağırmayın veya herhangi bir ses çıkarmayın. ANOMALİLER SİZE REHBERLİK EDECEK 50 yaşındaki Robert, uzun yıllardır hafıza sorunları ve uykusuzlukla mücadele ediyor. İlaçlara bağımlı olan adam, bazen gerçeklikle halüsinasyonları ayırt edemiyor. Ama asıl soru şu—bunlar gerçekten halüsinasyon mu? Yoksa yüzeyin altında başka bir şey mi gizleniyor? Gerçeği ve Robert'ın sorunlarının kökenini ortaya çıkarmak için 25'ten fazla anomali bulun. Hepsini keşfederek gerçek sonuca ulaşabilir ve hikayenin tamamını görebilirsiniz. Ancak, mücadelenin görünürdeki basitliği sizi aldatmasın. Robert'ın zihni birçok sır saklıyor ve bu gizemler görevinizi daha da zorlaştıracak. ÖZELLİKLER: - Her biri benzersiz şekilde tasarlanmış ve canlandırılmış beş farklı iblis size musallat olacak. - Gerçek hikayelere dayanan 5 gece uyku felci deneyimleyin. - Mikrofonunuz her sesi yakalar—gizemi çözüp hayatta kalabilecek misiniz? - Uyku felcinin kökenlerini ortaya çıkarmak için 25'ten fazla anomali bulun. - İki son, ancak yalnızca biri nihai gerçeği ortaya koyuyor. - Hafıza kayıpları dikkatinizi dağıtacak—doğru işlevi geri kazandırmak için haplar bulun. - Anomali arayışınız sırasında rastgele musallatlarla karşılaşın—yolunuzdan sapabilecek misiniz?