DRAGON BALL Z: KAKAROT Ultimate Edition
DRAGON BALL Z: KAKAROT ile Goku ve diğer Z Fighter'ların hikâyesine geri dönüş yap. Destansı savaşların yanı sıra Goku, Gohan, Vegeta ve diğerleriyle balık tut, yemek ye, savaşa katıl ve antrenman yap; DRAGON BALL Z dünyasındaki hayatı keşfet. Ultimate Edition içeriği: ・Oyun ・Karakterine kalıcı Ki-ATK, Ki-DEF ve HP takviyesi sağlayan Cooking Item ・Season Pass (2 orijinal bölüm ve bir yeni hikâye) ・DRAGON BALL Z: KAKAROT - DERLEME MÜZİK PAKETİ (animeden 11 ilave şarkı 2020 baharında çıkacak) ・Tao Pai Pai Pillar (2020 baharında çıkacak)