DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Super Pack 2
En son çıkan DRAGON BALL SUPER'den karakterler ve görevleri de kapsayan heyecan dolu yeni içeriklerle deneyimini zenginleştir! - 2 yeni oynanabilir karakter: Champa ve Vados - DRAGON BALL SUPER'den yeni hikaye görevi! - 1 İlave Seviye - 8 Yeni Saldırı - 3 Yeni Kostüm - 1 İlave Araç: Uzay Kapsülü - Süper Ruhlar ve İfadeler! Ayrı olarak satılan DRAGON BALL XENOVERSE 2 oyunu gereklidir.