DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Anime Music Pack 1
Anime Music Pack içeriğinde orijinal DRAGON BALL, DRAGON BALL Z, ve hatta DRAGON BALL GT animelerinden toplam 11 şarkı bulunuyor! Favori açılış ve kapanış müziklerinin ("CHA-LA HEAD-CHA-LA", "WE GOTTA POWER" vb…) yanı sıra efsanevi fon müzikleri eşliğinde dövüş! Her DRAGON BALL hayranının rüyası, kulakları mest edecek bir müzik ziyafeti! Ayrı olarak satılan DRAGON BALL XENOVERSE 2 oyunu gereklidir.