DRAGON BALL FighterZ - SSGSS Goku and SSGSS Vegeta Unlock
SSGSS Goku ve SSGSS Vegeta'ya erken erişime sahip ol ve bu iki karakterle oynamaya hemen başla! Yeni anime DRAGON BALL SUPER kökenli ve yıldırım hızındaki, tahrip gücü yüksek dövüş teknikleriyle öne çıkan bu iki savaşçı takımında mutlaka yerlerini alacak! Ayrı olarak satılan DRAGON BALL FighterZ oyunu gereklidir.