DRAGON BALL FighterZ - FighterZ Pass 2
FighterZ Pass 2'yi aldığında FighterZ deneyimini şahlandıracak ilave 6 muhteşem karaktere sahip olacaksın! Tüm savaşçılar kendilerine ait Z Stamp, Lobby Avatar ve alternatif renk seçenekleriyle birlikte gelir. FighterZ Pass 2'yi aldığında savaşların heyecanını körükleyecek özel Commentator Voice Pack'ler de senin olacak! DRAGON BALL FighterZ de DRAGON BALL serisinin bu kadar bilinmesini ve sevilmesini sağlayan şeylere sahip: süper güçlü savaşçılar ve sonu gelmeyen muazzam savaşlar!