FighterZ Edition içinde oyunun yanı sıra 8 yeni müthiş karakter daha getiren FighterZ Pass bulunuyor. Arc System Works işbirliği ile yaratılan DRAGON BALL FighterZ mükemmel Anime grafikleri ile öğrenmesi kolay fakat ustalaşması zor bir oyun sunuyor. 3vs3 Tag/Destek Rüya takımını kur, süratli tag kombinasyonlarında ustalaşmak için yeteneklerini geliştir. Müthiş Çevrimiçi Özellikler Sıralamalı maçlar, ikteraktif lobi, çılgın 6 oyunculu Party Match... Her zevke göre bir şey var! Özel Hikaye Modu Bizzat Akira Toriyama'nın gözetiminde yaratılan yeni karakter Android 21'in yer aldığı yepyeni hikayeyi keşfet.