DRAGON BALL FighterZ - Commentator Voice Pack
Replay Channel'da yorumları Android 18, Chi chi ve Videl'in efsanevi seslerinden dinle! Ayrı olarak satılan DRAGON BALL FighterZ oyunu gereklidir.