Dr. Gigavolt Paketi
Dr. Gigavolt kozmetik paketi satın alarak yeni Parti modunun çılgın ve elektrikli dünyasından ilham alan eğlenceli ögelerle Dancer Card'ınızı ve Skor Efektlerinizi özelleştirin!