Doughlings Paketi
Doughlings, video oyunu tarihinde kilometre taşı olarak kendine yer etmiş arcade klasiklerine bir saygı duruşu olarak tasarlanmış bir video oyunu serisidir. Meteor felaketi, salgın ve uzaylı istilası derken şekil değiştiren Doughling’lerin başları bir türlü dertten kurtulmuyor. Neyse ki kahramanımız Morpheus kendine has yetenekleriyle günü kurtarmak için orada! Bu paket, indirimli fiyatla serinin ilk oyunu olan brick breaker türündeki Doughlings: Arcade ve devam oyunu olan fixed shooter türündeki Doughlings: Invasion adlı oyunları içermektedir.