Double D Character Pack
Double D, Nomad adına Fox’un sahip olduğu her şeyi yok etmeye hazır! Güçlü bir PF olarak çarpışma savaşlarında üstün, pota saldırısında uzman! “In your Face” yeteneğiyle, yoluna çıkan herkesi yok edecek! İntikamını alabilecek mi? Şimdi kontrol et ve gücünü gör! Bu Paket içerir: -Karakter — Double D -Double D Gelişim Kutusu Bileti ×5 *Satın alındığında, bu paket iade edilemez çünkü geri alınamayan tek kullanımlık / kullan‑bir kez oyun içi öğeler içerir. *Satın alındıktan sonra, paket Mesaj Kutusuna gönderilir. *Eğer Karakter Pasına sahipseniz, Double D belirli puanlarla takas edilir.